Minikpandailay Mom356 Bizde onu kullandık metsil mamsel olması lazım. İnşallah tutar canım bunun ucu düz wee baby gibi damaklı değil daha kolay tutacağını umuyorum çoğu bebek kabul ediyo
Mom356 Minikpandailay inşallah ya ama sanki bu mestil işe yaramadı gibi valla uykusuzluktan başım çatlıyor
Minikpandailay Mom356 Bizde yaramıştı ama sor bakalım doktora başka verir kuzucum. Allah yardımcın olsun canım benim 😞
Merveceylan Mom356 Kullanıyoruz inanılmaz memnunum bebeğim hiç red yapmadı.Ürün ödüllü ve kaliteli zaten.
Ceren255 benim kızıma wee baby aldım 2 3 aylıkken gayet güzel tutuyodu bianda tiksindi çok büyük rahatlıktı gerçekten 😔😔 acaba avent alsam tutarmı ki 🤷♀️ şuan 5 aylık ama resmen iğreniyo emzik olsun biberon olsun ağzına veriyorum çiğniyo 🤦♀️ neden böyle ki
Mom356 Ceren255 wee baby bende verdim oğlum istemiyor direk atıyor bakalım eşim alıcak bugun avent emzik
Ceren255 Mom356 inşallah tutar canm bizide bilgilendirirsen çok sevinirim sonuçta reddeden bir bebek eğer bunu tutarsa bende alıp deniycem 😊
Mom356 nursocum damaklı 2 tane aldık abla tutmuyor onları atıyor eşime dedim bunu al akşam üstü alıp gelcek