Si_se_ta_be benim oğlumun da 7. gününde göbek bağı düşmüştü sonra göbek deliğinden kan geldi, doktorun görmesinde fayda var çünkü gelen miktara bakarak K vitamini takviyesi yapabiliyorlar. Çok dikkat edip mümkün olduğunca kuru tutman geren bizim kan geldikten sonra göbek deliğinde hafiften şişme olmuştu Crystalin antiseptik ve dezenfektan bi sprey yazmıştı doktor onu sıkıp kurulayarak temizledik bir kaç güne geçti. Çok geçmiş olsun size de 🙏