Si_se_ta_be hemen doktora götürün göbek deliği çok önemli, benim bebeğim de 8 günlükken düşürmüştü bağını ancak bir türlü kurumamıştı göbeği. Doktora gidince yaktırmıştı geçti hemen. “Yakma” deyince korkmayın benim gibi, ateş falan yok işlemde sadece uzun bir kibrit çubuğu gibi birşey sürüyor doktor göbeğine o kadar içinizi ferah tutabilirsiniz 🌸 ancak ihmal etmeyin biran evvel götürün doktora 🍀