Si_se_ta_be Bebeğim şuan 15 günlük, 6 günlükken göbek bağı düştü. Şimdi göbek deliğinin kanadığını farkettim. Neden kanamış olabilir? Başına böyle gelen var mı? https://resmim.net/i/Y4hq2
[silindi] Si_se_ta_be kızımdayken olmuştu bizimde canım doktora götür yakıyorlar onu yaktıktan sonra geçiyor
Gulenes Si_se_ta_be başıma gelmedi yani bilemiyorum belki birşey yoktur normaldir yani sıkıntı etme ben birşey sorcam 6 Gun de düşmüş göbek bağı bizim 20 Gun de düştü soruyorum etrafında çoğu ilk hafta düşmüş birşey mi yapıyorsunuz acaba
Hiranur2010 [silindi] ah güzel taze anne bence o yakmayı çok büyük bir işlem sanmıştım 1 dk bile sürmeyen bir işlem bir çubukla pit doye attırıyor o kalıntısı ağlamıyor bile bebek çünkü hiç acımıyor korkma yani
[silindi] Si_se_ta_be canım kötü birşey değil çubuk gibi biseyle yakıyorlar korkmana gerek yok yani ama genede sen bilirsin tabiki ama doktora götürmen en doğrusu burada herkes farklı şey söylüyor bizde aynısı oldu ve yaktılar o şekilde gecti
Pnarferah Si_se_ta_be bizimkini de yakmışlardı acı veren birşey değil kibrit gibi bir şeyi göbeğinde gezdiriyor sadece
Si_se_ta_be Gulenes Yok oğlumun kide 1 haftalıkken düşmüştü. Genelde göbek bağı uzun kesilmisse kuruması zaman alıyor ondan uzun sürüyor diyorlar. Benim kaynanam bağladı bebeğimin kini uzun kesmişler di diye.
Oyku123 Si_se_ta_be aynisi olmuştu bizimde bebeginizin gazi varmı sürekli ıkınıyorsa kanamaya devam eder bizim hatta epeyde geçmedi ıkınmaktan .doktora gittik bir sorun yok dedi sonra zamanla düzeldi geçti .
Si_se_ta_be Oyku123 Evet gazı var sürekli sıkıyor kendini dün gece uyumadı uzun süre ağladı ondan mı acaba?
Esmacetin Si_se_ta_be göbek deliği bazen geç oturuyor benşm oğlumda öyle aksi bişey olsa zaten e duramaz ağlamaktan eczaneden göbeği düzenli temizlemek için dezanfete kit satılıyor sabah akşam yaptım düzeldi
Si_se_ta_be Esmacetin Bizimde baya oldu düzelmedi hala sağlık ocağı hemşiresi ne gösterdim sorun gözükmüyor dedi 🤷
Mys01-01 Si_se_ta_be gobek bakımı yaptığınız ilaç var ya alkollü olan o ilaca devam dedi 5 gün saha kullandık geçti cnm
Sevgi-Aslan Si_se_ta_be benim kızımda da çıktı acile götürdük temizledi baticon sür canım temizle tam kurumamış korkma bir sıkıntı olmaz