[silindi] şimdi gene söylüyorum canım kendi şirket şartlarımı anlattım ben ama herhangi bir bankanın çağrı Çerkezine gireceksen şartlar 3 aşağıya beş yukarı yukarı olur sakın yapamazsın edemezsin diyenlere aldırma hangi iş zor değil hayatta insanla uğraştıdığın he iş meşakkatli ancak burada sabrı hoşgörüyü öğreniyorsun gerçekten çoğu şirket enaz lise mezunu istiyor diye biliyorum bulunduğun ilde veya ilçe çağrı merkezi varsa kariyerden cv yolla mesala bildiğim kadarıyla asist ( türktelekom) deli gibi elaman alıyor kendi bünyesi veya iş kur üzerinden onlarda evden çalışıyor ve çalışma saatleri çok güzel gece var gündüz mesela gece çalışırsın evden olduğu için bebeğin uyur kafan rahat olur benim ablam da 7 yıldır asistte oda çok memnun şartlar aynı değil tabi istersen bir görüş işkur veya varsa bulunduğun yerde merkezi hangi ilde ikamet ediyorsun