[silindi] ogrenciyken 1,5 yil yaptim cok guzeldi aslinda. 50% evde 50% ofis seklindeydi. Musteriler bizi ariyordu sorular cevapliyordum ve ustune kendim istedigim icin paket, abonelik vs. Satiyordum sirf vakit daha cabuk gecsin diye. Isi sevmiyordum ama zaten ogrenciyken cok guzel bir is, calisma saatleri cogunlukla benim belirledigin saatlerdendi ve haftasonu 200% veya 120% oluyordu saat basi ucreti. Turkiye’de nasil bilmiyorum ama belcika ve Hollanda’da ogrencilerin tercih ettigi bir is oluyor bu yuzden. Evde calisirken problem olmuyordu kopegim havlarken aksine musterilerin hosuna gidiyordu 🤔 Kisacasi: isi sevmiyordum ama is arkadaslarim (onlarda ogrenciydi) ve maasi guzeldi. Mezun olunca biraktim. Stressli olmuyordu cunku is saatleri bittigi an iste bitmis oluyor.