sevimlienerji benim yatak odam karartma canım. Perdeciye yaptırdım. Koyu gri. Yatak odamın bir duvarı komple cam. Güneş sabahtan akşama kadar komple içerde. Perdeyi kapatınca varya zifiri karanlık oluyor. Bence çok mantıklı. Sadece bence güneş vuruyorsa koyu renk almayın. Benim vuruyor Ve perde de koyu renk o ısıyı da çekip içeri veriyor. Kışın iyi olabilir bende yeni taşındım bu eve ama şu yazın perdeyi kapayınca oda belki 50 derece oluyor.