izmir35 sevimlienerji biz de aynıydık gün aydınlandı mı uyanıyordu Allah razı olsun o karartma perdesini bulandan ☺️ Ben fon şeklinde olanı kullanıyorum gündüz uykuları uzadı sabahları daha geç kalkmaya başladı çok memnunum
sevimlienerji izmir35 ben de fon şeklinde ama pileli olsun istiyorum onlarda da pileli yokmuş sanırım o yüzden stor mu alsam diyorum
Eymencvk sevimlienerji bende kullanıyprum karartma ama markasını bilmiyorum ablam vermişti gerdekten işe yarıyor uykıusu bölünmüyor 🥲
bebekzeynep sevimlienerji benim ki fon gibi çok memnunum çok işe yaryr stor bence kenarları açık kaldığı için ışık szdırablir
Vanilya sevimlienerji Sıcağı kesmiyor canım yaptırdım aslında aynı. Açıyorum biraz eser mi diye. Sıcağı asla kesmiyor. En iyisi bu falan dedi bir sürü para verdim yok. Sadece sıcak içinse gerek yok bence. Isı perdesi de deniyormuş. Adam o hikaye dedi bana