Lina34 bende çok çektim bundan. İlk battı sizinkinden daha beterdi ayak sağlığı merkesine gittik biz. O batığı çıkardı tırnakların altınada tampon yaptı çok rahatlamıştım. Tırnak uzadıkça tampondan ete değil yukarı doğru büyüyünce tırnakları düz değilde oval kesmeye başladım çok şükür kurtuldum bu dertten