Lina34 geçmiş olsun ciddi iyi bir kuaförde manikür yaptırabilirsiniz. Eşimde de vardı iki ayağında da tırnak batması, ikisini de Defalarca çektirmişti tekrar ettiler. Bir tanesini geçen sene burda bir güzellik merkezinde bir işlem yaptılar, o tırnak düzeldi. Ücreti bir hayli fazlaydı ama o zaman için bile.
diğerini de cerrahi operasyon yapıldı, o da iyileşti tamamen, ama iyileşene kadar canından can gitti🙈