Lina34 Benim oğlumun bundan çok daha kötüydü. Krem, tuzlu batikonlu sular hiç biri fayda etmiyordu. 2 doktora götürdüm dokunmadılar bile. Sonra çocuk cerrahına götürdük. Doktor iyice sıktı bastıra bastıra. Kucağımda krize girmişti resmen. İltihabı boşalttı sardı etti geçmezse gelin dedi. Aradan 1 hafta geçti hala geçmemişti. Bu sefer ben gidemedim tabi dayanamadım çünkü artık. Uyuşturmuş eti almış. Neyse geçti ama çocuk 2 kere operasyon geçirmiş oldu. Ve hala korkuyorum tekrarlarsa diye. Biz koca koca insanlar acısına katlanamıyoruz küçücük bebeklerde çok daha zor. 🤦♀️ Size de çok geçmiş olsun. Rabbim şifa versin inşallah.