Lina34 ben iki defa tel taktırdım , bir kere bant taktırdım bana mısın demedi hala var hala var .6-7 yıldır uğraşıyorum . Düzenli medikal pedikür yaptırıyordum şuan kuaförüm de kayıp . Ama araştırmaya gitmiştim lazer ile kesiyorlarmış tırnak yataklarını . Ve olmuyormuş şansıma cihaz bozuktu sonra da pandemi girdi . Çektirme çok acılıymış