2Minnosannesi Yok emzirmenin hiç bi sakıncası olmadığını biliyorum şükür düşük tehlikem vs de yok beslenmesi de güzel ikisinin de ben sadece doğumdan sonra sezaryen olacağım için, 1 hafta fln toparlanmam sürerse oğlum emecek dikişler zorlayacak vs ondan korkuyorum cnm bide amuda kalkar öyle emer sıpa çok hareketli 🤔😊 Bide aslında memeden kesme olayı çok kurcalıyo kafamı 2.yi 2 yaşa kadar emzirsem ilki 3.5 yaşında olacak kafam allak bullak 🤭