Arkadaşlar ben oğlum üstün zeka demedim zaten algılama probleminiz mi var acaba? sadece danıştım size çocuğu benim oğlum gibi olanlar var mı, bilgisi olan var mı bu konuda diye.Ne meraklısınız ya hemen linçlemeye üstün zeka olsun diye de bı çabam yok zaten, akranları nasılsa o da öyle olsun isterim tabiki herşey normal ilerlesin isterim. Otizm konusuna gelirsek,oyuncakları döndürerek oynamak istiyor, oyuncak arabalarla hiç ilgisi yok mesela. sadece tekerleklerini döndürerek oynamak istiyor, eline ne geçerse genelde yere koyup döndürmek istiyor ve baş parmak yerine orta parmağını kullanıyor. yaşıtlarıyla kaynaşmak yerine kendinden biraz daha büyüklerle ilgileniyor, yabancı gördüğünde yüzünü kapatıyor.ama bu kadar zeki olup da bunları yapmasına rağmen otizm olma ihtimali var mı acaba diye bilgi almak istedim sadece.