Hyigit yegenim çok daha fazlasini yapiyordu 2 yasindayken uzmanlar normal gelisiminde oldugunu soylemisti. Arkadasim oglu üstün zekaliydi. 1 yasinda anlasilir sekilde konusuyordu. 2 yasinda kimse ogretmeden sayi harf ve ingilizce karsiliklarini ogrendi. Bir seyi 1 defa gormesi yetiyordu. Ev adreslerini anne babanin cep telefonunu anneannesinin adresini telefonunu ezberlemisti. 3 yasina geldiginde kendi ismini adreslerini yazmaya basladi ve yazmayi kimse gostermedi boyama vs yaparken kitapta yazanlari taklit etmeye basladi yazarak. Cok kolejden ve ozel okullardan teklif verdiler. Arkadasimin lanet bir kocasi vardi gondermedi bir cok prof arayip ozel olarak gelip evlerinde gormek istedi. Yine cevirdiler. 4 yasinda okuma yazma söktü çocuk zehir gibiydi her konu hakkinda bilgisi vardi. Ama mahvettiler cocugu normal okula adepte olamadi cunku herseyi biliyordu. Babasinin yapmadigi eziyet işkence kalmadi. Kac defa sikayet ettik olmadi yine aldilar yanlarina yine ayni eziyet. O pirlanta gibi cocuk yok oldu gitti simdi orda burda yatip kalkiyor hala zehir gibi herseyi hemen kapıyor aciktan liseyi bitirdi. Ama devamini getirmedi artik kendisi de istemiyor. En son resim ciziyordu sokaklarda. Her aklima geldiginde cigerim yaniyor. Bunu buraya niye yazdim bilmiyorumda. 😔