Hyigit yani Bi götürün ama normal gibi. Şimdiki çocuklar bizim nesile göre gerçekten çok zeki. E gelişim dönemi ne versen alıyorlar. Çok kolay öğreniyorlar. 19 aylık oğlum renkleri hayvanları ayırt ediyor. Net söyleyemiyor tabi ama kuş için Ku diyor. Pembeye pebe diyor. Dili tam dönmüyor ama evet biliyor. 5 e kadar sayıyor. Normal zaten bunlar. Yapmayan da var ama yapana da ileri zeka diyemeyiz. Şimdi abisine istiklal marşını ezberletiyorum. 2.kıtaya başladık. Abisine ögretirken oda o kadar maruz kalıyor ki. bugün anneme gittik. Kardeşim de var. Çatma kuyban diye diye evde gezdi. Kardeşim de abla sen 1,5 yaşında çocuga istiklal marşını ögretiyorsun dedi. Oysa ona degil abisine ögretiyorum. Duydugu gibi kayıt yapıyor zaten. Nerden ne duyar görürlerse inanılmaz bir şekilde kaydediyorlar. Konuşamıyor anlatamıyor belki kendini ama biliyorlar. Ve şimdiki neslin bence hepsi böyle. Sen evde sürekli oku 2 yaşında 10 kıtayı ezberletirsin. İleri zeka durumu farklı bir boyut. Ve öyle sayılar renklerle falan anlaşılabilecek bişey degil. Ki o kadar da kolay bişey de degil.