cicekannesiii zaten doktor kontrolü ile deniyorum canım. Mesela evde kek yapıyorum bebe bisküvisi yapıyorum içinde süt var Bi sıkıntı olmuyor ama yoğurt çorbası denedik alerjik reaksiyon gösterdi peynir denedik olmadı. Fakat biz yerken dondurma istiyor 1 kaç kez az az verdim sıkıntı olmadı bende anlamadım ne dir ne değildir. Ayrıca bize gastroenteroloji bölümü bakıyor alerji bakmıyor kaç kez götürdüm bu bebeğin sindirim sistemini etkiliyor alerji o yüzden gastroenteroloji bölümü bakacak bizlik değil biz daha hafif olanlara bakıyoruz dediler. Kakada mukus ve kan oluyor bizde sancı yapıyor kuzum da. İnsallah tüm kuzular en kısa zamanda istediğini yiye bilir