ZumrAsel cicekannesiii maşallah gözünüz aydın benimki 15 aylık olcak hala devam ediyor sadece süt ürünleri de değil, gluten de var sanırım ayriyeten salçalı yemekler vs hep dokunuyor. Ne zaman gececek bu çile bilmiyorum. Bize de dua edin geçsin lütfen.🤲🙏
cicekannesiii ZumrAsel inan seni o kdr iyi anliyorum ki cok zor gercekten bide senin 15 ay ve halada devam insallah en yakin zamnda kuzucugun hicbirseyi kalmaz🙁💙
Sermec27 cicekannesiii belki de canım Allah yardımcımız olsun inşallah ya blr sey sorcam ben bisküvi falan yiyebiliyor muydun canım onlarda süt varmı ki 🥰
cicekannesiii Sermec27 yemiyordum canim hazir paketli seyleride yasak etmisti bana hasret kaldim hepsine yeni yeni yicem bende😂
Sermec27 cicekannesiii anladım bende yemiyorum yapacak bir şey yok dikkat edeceğiz hamileyken gebelik şekeri cıkmıştı diyet yapmıştım pasta cıkolata yiyememiştim yine yiyemiycem uzun süre napalım evlatlarımız için 🥰
Sermec27 cicekannesiii blr de bu ekmekler var ya somun onlardan yiyebilirim dimi onlar sütle yapılmıyor sanırım 🥰
cicekannesiii Sermec27 evet canim hersey onlar icin biraz zor bir surec ama gecici valla bn yiyordum somon ekmek😂
Minikbirkalp cicekannesiii valla bnm hala gücüm kuvvetin yok takviye aldığım halde sende oldumu morarma falan
cicekannesiii Minikbirkalp yok canim bnde olmadi da ama sutum yagliydi diyetten sonra baya acildi rengi malum dogru duzgun birsey yiyemedigim icin
Sermec27 cicekannesiii iyi bari hepten aç kalmayalım 😁 valla hamileyken günlük 1 dilim tam bugday ekmeği yiyordm sadece gebelik sekerinden dolayı şimdi de pasta cıkolatadan mahrum kaldık ekmek yiyelim bari 🥰
Minikbirkalp cicekannesiii o bende de oldu ve baya da azalma oldu sanki göğüslerim eski haline döndü tabi terbiyede oldu 1yil oldu ama azaldı gibi geliyor bana ki çok aşırı su tükettiğim halde neyse yavrularımız sağlıklı olsun da biz bı şekilde üstesinden geliriz 🤗
Minnak-anne cicekannesiii hayırlı olsun cok güsel bi haber ☺️ Bizdede yumurta akı alerjisi var cok tüksek dozda bir yasında hala devam ediyor ya her seferizde bi umut gecti die bekliyoruz ama cok yüksek cıkıyo hep
cicekannesiii Minnak-anne sagol canim darisi insallah senin kuzunun basina gecici bir surec ama bazen uzayabiliyor😊
Aselask34 cicekannesiii gözünüz aydın canım çok şükür🤲🏻😃darısı başımıza inşallah bizde 9 aylık olduk bu ay sonu diyet açmaya başlayacağız umarım bizimde geçmiştir rabbim hepimizin bebeklerine şifa versin inşallah🤲🏻
Minnak-anne cicekannesiii negatif cıkınca doktor gözetiminde alerji ürünle mama yapıp yediriyorsun bi sıkıntı olup olmasıgına bakıyor