Kaan01 cicekannesiii negatif bile olsa doktorum diyete devam.dedi yaslari kucuk oldugu icin dogru sonuc vermiyormus
alerjikbebek cicekannesiii darısı bize inşallah bizim 7.ayda çıktı ortaya ve 12.ayda test yapılacak inşallah geçer oğlum da zayıfladı öncesinde çok iyiydi kilosu şimdi diyet dış falan bitti cocuk
cicekannesiii alerjikbebek oyle canim alerjik bebeklerin cogu kilo alimi yavas oluyor dogdugundan beri boyleydi bnde uzuluyorum zayif olmasina suan bizdede dis huzursuzlugu var alerji bitti bu sefer dis cikti ve istah 0
alerjikbebek cicekannesiii aynen yemek yemiyor mama icmiyor deli oluyorum kafayı yiyorum vicdan azabı çekiyorum ya iskence gibi resmen
Betim cicekannesiii gözümüz Aydın ☺️Ben de 8 ay diyet yaptım .9. Ayda geçti alerjisi çok şükür şimdi yumurta peynir ceviz her şeyi veriyorum ☺️☺️11 aylık şimdi