[silindi] Çok geçmiş olsun . YEdiginize ictiginize dikkat ediyormusunuz ,belki yediklerini Z hemen bebeğe etki ediyor olabilir benim oğlumda oykeydi oyuzden yemeklerden sonra peryavşan içerdim suya islardim acı oluyor diye şuan kızımda hap hibi ağzıma atıp su içiyorum çok şükür maşallah sütüm de hiç değmez Ben içiyorum iki ,3,4 kaşikda sıcak suya işlayip kızıma veriyorum hiç birşey olmuyir