[silindi] bizde koliktik, 6aya gelince bide ek gıdalarla geçecek derken geçmedi, ağladı uyumadı, gaz çıkarttı ağladı çıkaramadı ağladı. Ben cok üzülüyorum onlara, onların bir suçu yokki, bağırmayın lütfen 😔 benim arkadaşım kızına hep bağırıyor şu an kız baya bağrılmadan da anlamıyor ve şiddete eğilimlendi. Benim kızımı görünce ısırmak vurmak istiyor cocuk. Ama geçiyor bilmeni isterim. Ona karşı elinden geldiği kadar anlayışlı ol canım ❤