Goncagibi anne sütünde de bulunan laktoz alerjisi çıktı bizde. Manalarda da var gerçi. Bunun için Relactaz(Laktoz enzimi-her emzirme öncesi veriyorum sütü hazmetmesini kolaylaştırıyor ) biogaia ve nurse harveys ile bi nebze daha iyi gaz çıkarıp kaka yapıyor. 3damla birden kullanıyorum Tavsiye ederim doktorunuza danışabilirsiniz.