Tuba Canım aslında emzirmek çok normal bisey ve örtüsüz bile emzirmek en doğal hakkimz. Fakat dediğin gibi Türkler avrupai kafa yapısına sahip değiller. Örtüyle bile bön bön bakıyorlar insan rahatsız oluyor. Bi keresinde bir kadın bana mahremiyet denen bisey var dedi. Sanki mememi açıkta görmüş gibi. Kadın bunu diyorsa erkeğe ne kalms. Geçen gün avm de emzirme odasına gittim kapı kilitliydi. Cocuk acıktı durmuyor vurup duruyorum kapıya kadın çıktı içerden çocuğu emziriyorum bekle dedi,pardonda bunlar tek kişilik değil bak bi sürü koltuk var dedim ben herkesin yanında emzirmem dedi. O zman evine git. Yani biraz uzun oldu ama demem o ki burdaki insanlar mal.