Zeynepeymen katiliyorum canim,o kadarda degil yani evde emzrrken annelerimizn yannda falan bile utandgim oluyoken sokakta ulu orta mememi acip emzremem asla tamam annelik kutsaldir ama mememizi acicagmz anlamina gelmiyor bu bence ,ben şahsen ortuyle bile emziremiyorum gorunmese bile emzrdgimin anlasilmasi yeter utanmam icin ,ayıp birsey yapmiyoruz diyenler olucaktir tabikide ayip bisey yapmiyoruz ama karakter meselesi ben o sekilde rahat olamam