Tuba bu arada bende awrupada yaşıyorum awrupa denince oramızı buramızı açıyoruz herkes normal görüyo burası awrupa çünki burda çıplak gezilir diye birşey yok bende gayet bebeğimle gittiğim her yerde buna türkler değil yabancılarda dahil üstlerine ince bir örtü battaniye weya hiçmi birşey yok eşi yanındaki kim warya önüne geçiyo öyle emziriyolar herkesin memesi ortada gezmiyo yani 🙄 siz nasıl rahat ediyosanjz öyle yapın kimseye bakmayın sonuçta gözükecek olan sizin göğüsleriniz 😊 ha ben emzirmek yerine sağıp biberonla wermeyi tercih ediyorum dışarıda gezerken eğer emzirecek bir mekan yoksa