benim bebeğim 3 aylık, yurtdışından kardeşim geldiği için sürekli dışarda geziyoruz, haliyle bebeğim acıkıyor. Bulduğum yere oturuyorum zaten emZirme sütyeni yada atleti giyiyorum, örtü falanda kullanmıyorum. Şimdiye kadar bir sıkıntı yada rahatsızlık duymadım. Ayrıca eşim de yanımızda oluyor, bir kere bile rahatsız olmadı. Bebeğim bas bas bağırırken, ağlarken tek düşüncem onu bir an önce doyurmak oluyor. Bir Allahın kulu bakmadı emzirirken annelik kutsaldır bunu kalbi temiz olan herkes bilir