Zeynepeymen çok hadsiz bir yorum olmuş bence.
Daha önce muhattap bile olmadığınız birine hakaret edecek kadar ne yaşadınız siz? Emzirirken örtü kullanıp kullanmama ile kaliteli annelik ne alaka ve bunu sorgulamak kimin ne haddine?
Bu bir tercihtir isteyen örtü kullanır emzirirken istemeyen kullanmaz. Ben emzirdiğim zamanlarda örtü kullanmayo tercih ediyordum ama bunu ay mememi görürler şehvet hissederler kafasıyla ya da günah sevap düşüncesiyle yapmadım. Karşıdaki sapıksa siz o memeyi açmasanız da onun için cinsel objesinizdir. Ahlakı düzgün insan dönüp bakmaz.
Bazılarının hayatı forum olmuş sanki. Sanal ortam altı üstü burda mesajlarını gördüğünüz birine nasıl bu kadar kin güdebilirsiniz.