Mel-sin Ylmzkbra06 Bebek takip kısmında bende de hata veriyor. 'Uygulama duruyor.' deyip beni happykidsten atıyor. Telefonum General Mobile GM 5 Plus. Android 8.0.0
AysegulAsel S6 Edge sürüm 7.1 Bebek takip kısmında sadece bebek bakımı açılıyor. Diğerlerine girince uygulamadan atıyor
PnrTurK Obsesifk her programdan çıkıp girdiğim de kullanıcı adı şifre istiyor ios ta böyle değildi sıkıcı olmaya başladı 🤷♂️
Obsesifk PnrTurK “beni hatırla” kısmını işaretleyip tekrar deneyin olmazsa Biz@mutluanneleriz.com adresine konuyla mail atabilirsiniz.
ozi Bebek takip kısmında sadece 4 satır bilgi var. Boy kilo aşi yeri var mi🤔 bende öyle birşey gözükmüyor. Uygulamaya bir iki saat girmeyince tekrar şifre istiyor Altta üstteki reklamlar cok yer kaplıyor Bir postu açmak zulüm, ortada açılması için ibre dönüyor dönüyor dönüyor 🤪 Telim redmi 5 plus
Rosemom ozi aynen bilgi dışında bende de bsiey yok ilk kez duyuyorum olduğunu bizde neden yok acaba 😳
NekwaSultan ozi daha iyi anlatilamazdi 👏 Al benden de o kadar 🧐 Bir de alttaki reklam dan yaptigimiz islemi göremiyoz cvp gönderildi ya da sayfanın en son msjina tikayamiyom şimdi yazan yer Tel samsung a 8plus
Obsesifk Zehrafth “beni hatırla” kısmını işaretleyip tekrar deneyin eğer olmazsa Biz@mutluanneleriz.com mail atabilirsiniz
AyseAlyamm Obsesifk bebek takipteki tüm bölümlerde uygulamadan atıyor ve bazen foruma girerken de yapıyor bunu .
elisahira Obsesifk 1.ana giriş bebek ile ilgili alanda yazıların yarısını göremiyorum. bebek takibe tıklayınca sayfa otomatik hata veriyo. link ler açılmıyo. aşırı aşırı yavaş. bazen yorum yazmak için resmen telefon ile çebelleşiyorum ben yazıyorum uygulama siliyo çünki. Uygulama iyi hoş güzel ancak bazen o kadar sinir bozucu bi hal alıyor ki silmek dahi istiyo insan
elifzeze Obsesifk merhaba bebek takipe tikliyorum açılıyor fakat oradaki hicbir seçenek açılmıyor hata veriyor uygulamayi kapat uyarısı çıkıyor.
eylulb adm Huawei mate 10lite 8.0.0 sürümü Bebek takibe girince uygulamadan atıyor Linklere tıklayınca açılmıyor