Firdevs Obsesifk bebek takibine girince atıyor uygulamadan ben de sevinmiştim ios kullanırken takip ediyordum Androide geçince yoktu şimdi geldi giremiyoruz çok üzücü 😥 umarım en kısa zamanda düzelir 🙏
Beyzanur25 Obsesifk bebek bakım dışında diğer seceneklere girnce uygulama kapanıyor ve bebek bakıma girip geri diyince forum a dönüyor bebek takip sayfasına dönmüyor
adm "Sorun yaşayan annelerimizin cihaz ve android sürümlerini öğrenme şansımız var mı?" diye soruyor yazılımcımız.
Minikprenseees adm 6.01 sürüm benim bebek takibinde hata veriyor. Onun dışında uygulamayı ilk açarken hata veriyor
Zehrafth Obsesifk uygulamaya giriyorum çıkıyorum 3 saat snra falann tekrar giriyorum hesaptan cıkış yapılmis oluyo her seferinde kullanci adimi sifremi yazip telrar grmk zornda kaliyorum..
Obsesifk Zehrafth “beni hatırla” kısmını işaretleyip tekrar deneyin eğer olmazsa Biz@mutluanneleriz.com mail atabilirsiniz
Asel61 Obsesifk ya bn su ikinci cocugu oylesine girim bakim nasil oluyo o dedim simdi silemiyorm be sacma silme secenegi neden yok bekli yanlislikla yazdik kaldi orda bi yardimci olabilirmi yazilimciniz
Obsesifk Asel61 Silinemiyor malesef bende denedim şimdi kaldı size önerim bebeğinizin başka bir fotoğrafını yükleyip o şekilde kullanmaya devam etmeniz 🌺
AselSisiMom Obsesifk Bebek takip bölümüne tıklıyorum ama açılmıyor uygulama hata verip çıkış yapıyor sürekli 😔
Arzuu34 Obsesifk samsung s7 android 8.0.0 sürüm bebek takipte sadece ilki açılıyor, digerlerinde programdan atıyor.