AlpBeyinAnasi
Hayallerinizi ertelemeyin derim naçizane. Üniversiteyi okuyun, mesleğinizi elinize alın, dünya hali, başımıza ne geleceği belli olmaz. Çocuğu bir kez yaptın mı elin kolun bağlı, ben bir çocuk yaptım bütün hayallerim hayatım kaç yıl ertelendi, birkaç yıl daha ertelemek için ise hayat çok kısa, gençlik geri gelmez. Okumanın yaşı yok elbet ama ne bileyim, çocuk öyle aradan çıksın diye yapılacak bir şey değil. Gerçi size kalmış bir şey elbette, sizin hayatınız ama 2.çocuk kelimesini duyunca, o da aradan çıksın birlikte büyüsünler kardeşsiz olmaz cümlelerini duyunca hüzünleniyorum hep.. Tamamen şahsi düşüncelerim, yorum için post açmışsınız yazdım gitti. Hakkınızda hayırlısı olsun ❤️