Eise Belirtmeyi unutmuşum, haklısınız. Üniversiteyi açıktan okuyacağım, bu sene kazanamama nedenim de şöyle.. ben yabancıyım, normalde 2 şekilde Türkiye’de üniversite kazanma şansım var (Türkçe okumak için) YÖS sınav sonucu ile veya Lise diploması ile. Şimdi ben bu sene sınav tarihini kaçırdım, o yüzden sadece lise diploması ile başvurdum ve tabiki kazanamadım, sınav sonucu ile başvuranlar daha önde oldu. Neyse bunlar gereksiz detay. Üniversite ortamına yabancı değilim, bazı arkadaşlar yanlış anlamış, bilmeden hayal kuruyorum zannetmişler.
Ama öneriniz de doğru olabilir, evet yüksek lisansta haftanın her günü ders olmuyor.