Badem Evet psikolojik olarak şuan kendimi hazır hissediyorum gerçekten, o enerjim ve zamanım var. Ama ilerde olmayacak, sırf bu yüzden yapma fikri ağır basıyor. Hani şuan olmasa bile 2-3 ay sonra. Ha ben denemeye başlarım geç olur o ayrı tabi ilk ay hamile kalmama şansı yüksek..