Şaka gibi ben ilk doz olduktan sonra alerjilerim arttı ayak ve bacak ağrılarım başladı.2 hafta boyunca da hastaydım.yan etki yasamayanlari görünce şaştım cidden.ben resmen bittim 1 aydır hala kendime gelemedim.oglum neredeyse 14 aylık ve koltuktan koltuğa uçuyor.aşırı zorlandım pişman oldum biontech olduğum için