AloneMom Portakal Ben henüz olmadım 2.dozu. Ama 10 gün önce eşim oldu sorun olmadi hiç.sadece ilk asidaki gibi kolu ağrıdi biraz
Tazeanne3434 Portakal eşim 2. Dozu oldu ben ilk dozu belirtiler aynıydı hafif baş ağrısı oldu onda ekstra oda ağrı kesici içince geçti
Portakal Mom622626 benimde ağrımaz umarım. Gözüm korktu baya kızımla yalnızım nasıl bakarım diye onu düşünüyorum
ikbalkr Portakal ben de tek bakıyorum. Aşı sonrası halsizdim ama aşı mi sebep oldu yoksa çocuk geceleri yoruyor beni ondan mi uykuluydum bilmiyorum
sedaykn Portakal Eşimin ateşi çıktı. Benim de ateş, kırgınlık ve vücut ağrısı. Aşının ertesi günü oldu ve 1 gün sürdü.
tugceo92 Portakal babamda annemde esimde hicbisey olmadi kol agrisi bile olmadi 2. Dozdan sonra. Mesela ilk dozda babamin annemin cok kolu agrimisti annemde bas agrisi da olmjstu.
TuruncuLimon Portakal bende ilk dozu oldum sadece bir gün kol ağrısı yaşadım 15 aylık kızıma tek bakıyorum bi sıkıntı çekmedim 2. Dozda 4 gün sonra olucam
Annesi23 Portakal ben ilkini çok rahat geçirdim ama dün 2. Yi oldum bütün kemiklerim ağrıyo midem bulanıyo baya kötüyüm yani ama eşime hiç bişey olmadı mesela