esradgzl Portakal 2. Dozumu da vuruldum kol ağrısı 1. Doza göre daha hafifti bile ve başka yan etkisini görmedim şükür
simgesell Eşim sadece kol ağrısı yaşadı ikinci doz da biraz daha ağrıdı kolum dedi. Ben henüz asi olmadım
simgesell Portakal evet çevremde olanlar bu şekilde geçirdi kol ağrısı halsizlik başka bir etkisi olmadı şükür dilerim sizde de olmaz
Cns_28 Portakal ben sadece hafif bir kol ağrısı yaşadım o da hemen geçti. Çok şükür bi sıkıntım olmadan 2 dozda oldum şifa olsun. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻