Oğlum 16 aylık ve ikinci çoçuk fikri bana o kadar uzak ki. Oğlum hiç yerinde durmuyor sürekli hareket halinde yemek desen pek aman aman yiyen bir çoçuk değil. Bide ikinci çoçuk olursa asla yapamam tek başımayım. Düşünmek için oğlumun en az 4 - 5 yaşlarında olması lazım. Bende tek çocuktum kalabalık aileyi bilmiyorum gerçi ama yalnızlığı sakinliği sevdiğim için cesaret edemiyorum. Eşim arada lafını yapıyor ikinci çoçuk için ama olan en çok anneye oluyor.