AlmilaDoga öyle bir şey ki ilk kızıma karşı vicdan azabı çekiyorum; istedigi kadar hoplayıp zıplayamıyorum sırtımda atçılık oynatamıyorum gibi :) bir yandan da karnımdaki kızıma karşı ilk hamileliğim gibi hevesim yok ,heyecanım yok diye üzülüyorum. Eminim ki doğduğunda hepsi geçecek tabi lohusalığı atlattıktan sonra 😂