Yaaa kızlar yorumlarınızı okuduktan sonra bende bi düşündüm açıkçası. Bebeğim 6 aylık 11-12 aylıkken tekrar hamile kalmak istiyordum. Çok şükür bebeğim fazla zor bi bebek değil eşim de Allah razı olsun çok yardımcı oluyor. Çalışır işten gelir yorgun argın onun dinlenmesi gerekirken bana annemiz sen biraz uyu dinlen der her gün. 11-12 aylıkken düşünüyorum ama tabiki rabbim ne zaman nasip eder bilmiyorum. Biz mesela Şuan bişeyler yapmak istiyoruz gezmek etmek ama bebeğim küçük diyorum şimdi 5-6 yaş fark olsa tam bebeğim büyüyecek bu sefer 2. olacak. Diyoruz ki ikisi de birden büyüsün bi 7-8 sene zorluk çekeriz ikiz gibi olsunlar 🥰