Furug yorumlara da şöyle bir göz attım da ‘şimdi istemezse yemesin az büyüyünce yer, şimdi ayakta sallanarak uyursa uyusun az büyüyünce kendi uyur, şimdi gece çok uyanıyorsa uyansın az büyüyünce düzeni oturur’ diye düşündüğüm ne varsa tüm umutlarım yerle bir🤦🏼♀️ henüz 1 yaşında, boşuna umut yeşertmeyeyim madem, düzen müzen de uğraşmayayım, salayım gitsin sadece mutlu olduğuna odaklanayım, e madem kendimi de mutlu etmeye çalışayım, 3 yaşa kadar beklenti edinmeyeyim😂 size ve gelecek için kendime sabır diliyorum💙