Sabır timsali bir insanımdır yani öyle sanırdım, ortaokul grubu ergenleriyle çalışırdım(öğretmenim) pek sinirlenmedim 6 yıl çalışma hayatımda, evde 3 karış boyunda(2,5 yaşında)bir ergen var “siz bana karışamazsınız” diye odasına gidip kapısını çarpıyor, eşimle de sakin insanlarızdır eşim zaten ayın 15 günü şehir dışında çalışıyor, kızımla tek kalıyoruz bu süreçte, e her şeyimizi birlikte yapıyoruz dışarı işlerimizi de, o kadar saçma sapan hallerimiz oluyor ki bebek arabasına binmek istiyor tamam kızım diyorum kapının önüne iniyoruz bebek arabasına binmiyor yanında yürüyor bende boş arabayı sürüyorum, bisikletle ineceğim diyor yolda bisikletinden atıyor kendini sanırsın kaçırıyorum başkasının kızı, elbise giymek istiyor ama evde oturmak istiyor lekeli pijamalarıyla dışarı da gezmek istiyor saçlarına dokunmamı dahi istemiyor, bir ayağına spor ayakkabılarını diğer ayağına sandaletlerini giymek istiyor, akşama kadar beynim dönüyor eşim şehir dışından geliyor sen bununla nasıl başediyorsun diyor bir de onların kavgaları inatlaşmaları 🤯🤯🤯