23 aylık oglum aşiri iştahsız ve zayıfmeyve suyu ve mama içiyor normal yemek veriyorum çigneyip tükürüyor yemiyo hep böyle doktor vitamin ve kansizlik için şurup verdi fakat hala öyle böyle giderse gelişim geriligi başlar diye çok korkuyorum meyve dahi yemiyo