prenses10
9 buçuk aydır kullanıyorum, gece değiştirmiyorum bezi, hiç pişik olmadı. Bir keresinde kargo gelene kadar bitti bez, marketten aldık, internetten aldığımız beze göre bayağı bir sertti. Belki öyle denk gelmiştir size de. Gerçi o da pişik yapmamıştı bizde 🤷🏼♀️😇