[silindi] zeome Molfix pure and soft. Tek geçerim. Pahalı biraz ama kendimden kısıp da alıyorum çocuğuma. Ne Prima ne sleepy hepsi pişik yaptı. Doğduğundan beri Molfix kullanıyorum ama pure olmasına dikkat edin.
demetdiyebiri35 zeome bende öyle tatile geldim burada bulamadım migrosun minnies varya onu aldım harikaymış valla prima evde koli koli almıştım bitsin ya tuvalet eğitimi ya da Migros 😬😬 ki çok hassastır oğlum prima günlük bile pişik yapardı düşün
gulapikk zeome molfix kullanıyorum aşırı memnunum. Migros sanal marketten bak ikinci molfix bezde yüzde 60 indirim uyguluyorlar 2 paket 90 lı bezi yani 180 adet bexi 97 tlye alıyorum
myimmortal gulapikk molfix pure and soft mu acaba.numaralar nasil bende ondan almayi dusunuyirum kucuk bi bezmi yoksa normal buyuklukdemi
nurelem prenses10 binlerce kullananlar var bi sizde pişik yaptı diye mi kötü oldu şimdi. Bana göre iyi bi bez hiçte pişik yapmadı sleepy plastikten prima altından mı yapılıyor sanki ikisinin ham maddesi de aynı
prenses10 nurelem ya size ne oluyor ben prima satıcısı falan değilim denediğimi yazıyorum. Premium care kullansanız sleppy bayılarak kullanmaZsınız zaten. Sleepy gayette plastik gibi bi bez . Bu da benim görüşüm sizi ilgilendirmiyor
Tontisimm zeome migrosun minies bezi✌🏻 Çok şükür bez olayını bitirdik ama kızımın bebekliğinde prima kullanıp sonrasında miniese geçtim çok memnundum.
Melosoguz Hanzade13 benim bebeğim de de oluyordu tombiş diye o iç lastikleri koparıyorum izden kurtulduk çok şükür sızdırma VS hiç olmuyor kopardın gitsin yazık bebişlere
hilali04 zeome ben canbebeden çok memnunum incecik… Ama çiş göstergesi yok zaten gerekte yok gibi yenidoğanda önemli bence çiş göstergesi..
Sakinee prenses10 çocuktan çocuğa kesinlikle değişiyor buna kalıbımı basarım benim iki bebeğimede molfix ve prima’nın tüm çeşitleri ciddi pişik yaptı komili harika bir bez en beğendiğim oydu
zeynepsena24 zeome bim’den alıyorum iki aydır kızım 15 aylık öncesinde prima kullanıyordu gram sıkıntı yaşamadık sızdırma kötü koku pişik hiç bişey olmadı oğlumda da aynı şekilde prima başlayıp bim’in bezine geçmiştim ben memnun kaldım iki çocuğumda da inceleyebilirsiniz primaya giden paraların yanında bir paket alıp deneseniz gözünüze bile görünmez. Birde mesela geçen aktüeldeydi 100 adet 66 tl mi öyle bişeydi seriden aldık birer paket çıktık
Deletedmom5284 zeome bende deneye deneye minies buldum prima bile pişik yaptı kızımın cilt sorunları var biraz, sleepyde aldığım oluyor arada ama neden bilmem çok taşırıyor çişi o yüzden almıyorum fazla
Newmom2020 mustafayamaninannesi aynı markayı kullanıyorum primanın daha 5 numarasına yeni geçtim 17 aylık oğlum ve doktor kilosuna hep iyi diyor 12 kg o yüzden ben de şaştım açıkçası maşallah diyelim ama annesi güzel bakmış
Muhasebeciana zeome bizde prima premium.care.kullaniyoruz kizim 10 aylik ama 4 numara bez kullaniyoruz sizin bebis kac kilo 7 numara kullaniyosunuz suan şok oldum