zeome 10 aylık 7 numara bez kullanan bebişe bir maşallah önce 🥰
Oğlum doğduğundan 7.aya kadar sleepy kullandım ve memnundum 7.aydan sonra taşırmaya başladı, bir kaç defa aynı şey olunca prima aktif bebek aldım ve çok memnun kaldım, oğlum 1 yaşında şu an ve asla sızdırma yapmıyor.
Bana göre sleepy’e göre buda pahalı ama, taşırdığı kıyafetlerde ki leke çıkmayınca çöp oluyor o kıyafet, aylık kâr-zarar hesabı yapınca aynı kapıya çıkıyor bana göre.
pişikte arada bir çok hafif kızarma oluyor, sudocrem sürüyorum iyi geliyor.