zeome 10 aylık bebeğe 7 numara mı?maşallah ,benim oğlan 21 aylık 4 numara bazen de 5 kullanıyor. Sleppy de gösterge var bide ebebek’in kendi üretimi olan baby me de var bildiğim kadarıyla. İkisinide kullandım sleppy çok kötü pişik yaptı baby me fena değildi. Fiyatı da uygundu. Şu anda prima aktif baby kullanıyorum çokta memnunum sızdırmaz pişik hiç yok güzel gayet.