zeome Prima hiç denemedim bile. İkiz bebeklerim var, ilk prematüre bez olarak sleepy’i çok beğenmiştim ince uzun olması küçük bedenlerini çok güzel sarıyordu. Molfixi de denedim ama hem taşırdı hep, hem de geçmek bilmeyen pişik yaptı. Sleepy ile devam ettim ondan sonra. Şuan 1 yaşındalar hala sleepy kullanıyorum, sürekli kampanyalı, indirimli olanlardan topluca alıyorum çok ekonomik oluyor. Bir kere bile prima denemedim. O kadar pahalı şeyi de giydiremem yani..