Ben de sleepy kullanıyorum genelde. Gerçi doğduğundan beri bulamadığım zamanlarda BİM’in bezini de kullanmistim. Her alt değiştirmeye kantaron yağı sürdüğüm için bu sıcak havalarda bile pişik olmadı şimdilik. Sleepy hiç sizdirmadi bizde. Tek kötü tarafı bacaklarına iz yapmasi.
Bir de Trendyol da baby still premium diye bir bez var. Tavsiye etmişti Instagram’da takip ettiğim biri. İz yapmiyormus. 6 numarada 160 tanesi 168 TL şu an