10 yaşında bir ÇOCUKtan bahsediliyor.
Neden merak etmiş, niye merak etmiş, çok garip, tuhaf…
siz hiç merak etmediniz mi tadını?
post sahibi yetim demiş, belki annesini hiç görmedi ondan merak etmiş olamaz mı?
Sorulan soru dışında her şeye cevap verilmiş. Asıl tuhaf olan bu bence…