Serap0088 Kızlar bebeğim 7 aylık 10 yaşında kuzenim var dediki sütünün tadini merak ettim içsem olurmu dedi bende bı tatlı kaşığı na sagdim ve içti süt kardeş olmusmudur sizce
Mihranimmm Serap0088 o ne demek öyle. Alınmayın ama kuzeniniz 10 yaşında ne anlamış sütün tadından? Ayrıca sizin vermeniz de hiç hoş bir davranış değil bence.
Rubab_Mommy Serap0088 Olmuştur herhalde.Kusura bakmayinda cok sacma olmuş.O cocuk istedi diye yapmak zorunda degilsiniz ki..
Beyziikoo Serap0088 Daha önce bir postta denk geldim sütü alan bebeğin 5 kere karnının doyması gerekiyormuş sanırım ama asla emin değilim. Diyanetten ya da salih saliha bir hocadan öğrenseniz daha iyi olur. Keşke vermeseydiniz yani yok olmaz deseydiniz ne anlar ya anlasın ki tuhaf.
Mavisinannesi6064 Serap0088 Mihranimmm Rubab_Mommy GoGirl Buralar degerlenir ben söyle yerimi alayım 😁😁😁
Birprensannesi_ Mihranimmm arkadaşım bi sakın bu nasıl bır tepkidir böyle sütünü verdiği çocuk senın cocugun sankı amoo 🤣 @Serap0088 bacım 2 3 yaş olsa neyse dicem de 10 yaş 😅 aman bi kaşıkdan bişey olmaz 😅 linçlenme postu açmışsın resmen
DilaraYigit1 Olmuştur herhalde yani miktarı önemli mi ki sütun, süt kardeşi olmak için . Yani bu durum sizi rahatsız edecekse hiç tattirmasaydiniz ama yok ben durumdan memnuniyet duyuyorum diyorsaniz da sorun olmaz zaten . Bende kuzenimle süt kardeşim 🤗
Serap0088 DilaraYigit1 Yok rahatsiz etmiyorda sürekli kardeşim diye sever bide yetim onyuzden kalbini kiramadim
Mihranimmm Serap0088 garip…. Daha neler duyacak bu kulaklar acaba. 10 yaşında daha bebe sayılır sütün tadını merak etmiş. Şaşılacak şey doğrusu. Allah sonumuzu hayır etsin.
DilaraYigit1 Serap0088 Yani sizin için sorun yoksa birşey olmaz ama sürekli süt isterse oda iyi birşey değil koca çocuk . Anne sütüne muhtacligi yok
Mevakemaleyna Mihranimmm ne var bende 9 yasi daydim kardesim dogdugunda bende merak ediyordum anne nasil tadi diye ama annem bana vermedi kardeşine gerekli annecim süt dedi
Duyghu35 Mihranimmm 10 yaşındaki çocuğun sütün tadını merak etmesinden sonra başınıza daha neler gelecek acaba?? Bu kafayla daha çok şey gelir zaten! Ne oluyor yani merak edince? Sapık mı oluyor 10 yaşındaki çocuk? Yoksa bunu sapıkça bulan siz mi sapık oluyorsunuz bi düşünün
Cmrhnm Beyziikoo Evet ilmihal kitabında öyle yazıyor bende daha önce okudum ama mezhep ile ilgili bir ayrım var mı bilmiyorum Şafii ilmihalinde okumuştum
Lenagazel Serap0088 Hayır dinen de memenizden emmesi gerekiyor süt kardeş olabilmesi için sizin emzirmeniz lazım
Caglarass Serap0088 2 yaşına kadar süt verilen bebekler süt kardeş oluyo diye biliyorum ama yinede iyice sorup öğrenmek de fayda var. 10 yaşında çocuğun tiksinmeyip içmesi ilginç, sizin sağıp vermeniz daha da ilginç
Cihangiriinannesii Serap0088 Hayır olmadı. Süt kardeş olması için 2 yaş altı olmalı. Durduk yere kimseye de sütünüzü vermeyin bence
Dgndrmz Serap0088 evet canım süt kardeş olmuşlar artık demiştim ama.. bikaç kişinin 2 yaş yorumunu görünce baktımda sanırım 2 yaşın üstü süt kardeş olmuyoda olabilir ya. Siz kesin bilgi için müftülüğü diyaneti alan arayıp bilgi alın bence en doğrusu bu olur
Rubab_Mommy Serap0088 ALLAH yardimcisi olsun.Guzel insanlarla karşilaştirsin.Tabi sizin bileceginiz iş.Sadece fikrimi belirttim