Serap0088 kendimi yerinize koydum. Yetim olduğunu bildiğim bir “çocuk” bana da aynı şeyi sorsa belki bende aynısını yapardım.
Sonuçta annesini hiç tanımıyor olabilir, görmemiş olabilir, annesini özlüyor olabilir, bebeğinizin yerinde olmak isteyebilir.
süt kardeşi olur mu olmaz mı bilmiyorum bir fikrim yok ama bence siz ona “siz artık süt kardeşi oldunuz, sen de benim çocuğum gibisin, ben de senin süt annenim” gibisinden şeyler söyleyin. Belki bu onu mutlu eder..